راز زن بودن...
نوشته شده توسط : osulan bayad SHADI bashe dg
یک پسر کوچک از مادرش پرسید چرا گریه می کنی؟

مادرش به او گفت:

زیرا من یک زن هستم

پسر بچه گفت:

من نمی فهمم.

مادرش اورا در آغوش گرفت و گفت:

تو هیچ گاه نخواهی فهمید...

بعد ها پسر از پدرش پرسید:

چرا مادر بی دلیل گریه می کند؟

پدرش تنها توانست بگوید:

تمام زنها برای هیچ چیز گریه می کنند.

رفته رفته پسر کوچک یک مرد بزرگ شد،ولی هنوز نمی دانست که چرا زنها بی دلیل گریه می کنند؟

بالاخره سوالش را برای خدا مطرح کرد.

او از خدا پرسید:

خدایا چرا زنها به آسانی گریه می کنند؟

خدا گفت:

زمانی که زن را خلق کردم میخواستم که او موجود بخصوصی باشد بنابر این شانه های اورا آنقدر قوی آفریدم تا بار همه ی دنیا را به دوش بکشد و همچنین شانه هایش آنقدر نرم باشد که به بقیه آرامش بدهد.

من به او یک نیروی قوی درونی دادم تا توانایی تحمل تولد بچه هایش و وقتی آنها بزرگ شدند توانایی

تحمل بی احتیاتی آنها را داشته باشد.

به او توانایی دادم که در جایی که همه از جلو رفتن نا امید شده اند، او تسلیم نشود  و هم چنان

پیش رود.

به توانایی نگهداری از خانواده اش را دادم حتی زمانی که مریض یا پیر شده است، بدون این که شکایتی بکند.

به او عشقی داده ام که در هر شرایطی بچه هایش را عاشقانه دوست داشته باشد،

حتی اگر انها به او اسیبی برسانند.

به او توانایی دادم که همسرش را دوست داشته باشد و از تقصیرات او بگذرد و همیشه تلاش کند تا جایی در قلبش داشته باشد .

به او این شعور را دادم  که درک کند یک شوهر خوب،هرگز به همسرش اسیب نمی رساند

به او این توانایی را دادم که تمامی این مشکلات را حل کرده و با وفاداری کامل در کنار خانواده اش بماند .

و در آخر به او اشک هایی دادم که بریزد.

در واقع این اشک ها فقط مال اوست و تنها برای استفاده ی اوست ،

در هر زمانی که به آنها نیاز داشته باشد .

خدا گفت:

می بینی پسرم!

زیبایی یک زن در ظاهر او نیست بلکه  زیبایی یک زن در چشمان او نهفته است زیرا چشمان او دریچه ی

روح اوست و قلبش، جایی است که عشق به دیگران در آن قرار دارد.

 مامان جونم روزت مبارک گلم بخدا خیلی دوستت دارم عشق من مامان من

مامانی و عزیزجون مادر بزرگ های نازنین و تپلی من روزتون مبارک.

ماما ایلاااااااااااااااااا

ماماایلاااااااااااااااااااااااا من و شمیم دخترکوچولوت این روز و به تو عمه و مامان مهربون تبریک میگیم.





:: بازدید از این مطلب : 437
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: